Hodnocení obchodu
Delší dodací lhůta byla obchodem vysvětlena, rovněž podíl dopravce
(Administrátor)
Dobrý den,
moc se omlouváme za zpoždění. Zásilka Vám byla odeslána 9.10. s tím, že PPL většinou doručuje do druhého dne, v tomto případě to byla dlouhá doručovací doba u dopravce a to bohužel nejsme schopni ovlivnit.
Děkujeme za pochopení
Anna Řešátková
Poslali vědomě poškozené zboží, aniž by byla nějaká zmínka nebo upozornění v nabídce. Pouze nižší cena. Pak jsem musel uhradit 800,- Kč za dopravu zboží zpět. Neskutečná lumpárna. Jarda
(Administrátor)
Dobrý den,
vana byla poškozena, proto měla tak velkou slevu. Míra poškození bylo uvedeno u popisu produktu a taktéž vyfoceno, zakroužkovaná místa poškození. Z tohoto důvodu byla doprava účtována.
Děkujeme tedy za zpětnou vazbu a omlouváme se za případné komplikace.
Anna Řešátková
Objednala jsem si dlažbu do koupelny přes e-shop, dlažbu zaplatila, druhý den mi bylo řečeno, že dlažba není a už nebude. Vrácení peněz trvalo 5 dní.
(Administrátor)
Dobrý den, velmi se omlouváme za komplikace. Bohužel dlažba už nebyla dostupná ve Vámi požadovaném množství, proto byla stále v nabídce. Ohledně vrácení peněz se omlouváme za zpoždění, pokyn k vrácení byl nastaven v den storna objednávky, dále už to zpracovává systém, který platby vrací a nemůžeme ovlivnit.
Děkujeme za pochopení
Vše ok. Koupil jsem rohovou nerezovou lištu. Byla zabalena poctivě, a došla nepoškozena.
Zboží označeno "skladem" nebylo skladem a doba dodání byla necelý týden.
Rozhodně doporučuji, naprosto profesionální a příjemná komunikace jak profesně, tak lidsky, stejně jako vše kolem dopravy na adresu.
Děkuji za spolupráci.
VK
Nedodrželi slíbený termín dodání. Zboží ještě nemám, je v přepravě.
Ochotně poradili, slíbený termín doručení dodrželi, spokojenost.
delší dodání "skladového" zboží